1. Az Egyesült Államok sem kíméli a VW-t
2. QUESTOR, BUDA-CASH, és Hungária Értékpapír Zrt.
felszámolások hírei
3. NFH Szakvélemény.
4. Az áramszolgáltatás átalakulása és a számlázás
5. Fizetek Főúr!
6.Az IKEA „LATTJO” dobverőt vásárlók figyelmébe!
7. Változások a közigazgatási díjak tekintetében
8.Határidő február 15. napja a Quaestor Értékpapír Zrt. és Hungária Értékpapír Zrt. ügyfeleinek
9. Félregépelt parkolási zónák, eltévesztett rendszámok
10. GVH – MNB – NFH együttműködése
11.Apple visszahívások
12.A Budapesti Békéltető Testület hasznos ajánlásai
13. Ügyfélkapcsolati szolgáltatás – minőségének minimális minőségi követelményeinek megsértése miatt kirótt bírság
14. Kúria: tartós fogyasztási cikk 3 munkanapon belüli meghibásodása esetén azonnal cserélni kell a terméket!
15.FIGYELEM,FONTOS FELHÍVÁS! A Creda, Hotpoint és Indesit egyes termékek javítására vonatkozóan!
16. Vita rendezés online
17.Fogyasztók igényének egyik érvényesítési formája az alternatív vitarendezés
18.Nagy érdeklődés a fővárosi Construma Kiállításon
19. Az applikáció, mint termék
20.Construma kiálítás
21. Ismét változás
22.Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat vizsgálata a fogyasztók védelmében
23.Fokozott ügyfélkockázat a határon átnyúló forex szolgáltatásoknál
24.Elveszett, sérült csomagok
25.CreditLure Kft.
26.NMB: szigorúbb elvárások a tőzsdei kibocsátóknak a jogszerű tájékoztatásért
27A KÖFE információs médiakampánya a fogyasztói tudatosság erősítéséért
28.Astra: július végéig adhatók be a kifizetési kérelmek a díjvisszatérítésre, s a casco-s és lakásbiztosítási károkra
29.Tisztességtelen szerződési feltételeket tüntetett fel az általános szerződési feltételeiben az UPC Magyarország Telekommunikációs Kft.
30.Többtízezres termék darabokban érkezik meg a fogyasztóhoz, és egymásra mutogat a házhozszállítást végző cég és a kereskedő?
31.Intézkedésekkel zárult az OTP-csoport jegybanki vizsgálata
32.Vizsgálja a MEKH a Tigáz késedelmes fizetés esetén alkalmazott gyakorlatát
33.Biztosítási és pénzpiaci közvetítőket bírságolt a jegybank
34A termékbemutatók pszichológiai oldala
35.A fővárosi fürdők és szolgáltatásaik
36.Samsung botrány
37.Azonnali tiltás a Profit Square Business Kft.-nek
38.Újra lehet pályázni az országos fogyasztóvédelmi sulitáborba!
|