Archívum 2011

 

 

 

1. Tragédia Budapesten - Hogyan lehet védeni a fiatalokat, hogy ne kerüljenek bajba, ha szórakozni vágynak?

2. Európai körülményeket a szurkolók számára, biztonságos beléptetést és hozzáértő biztonsági szolgálatot!

3.Utazási vészhelyzet – erősebb védelmet a fogyasztóknak!

4.Mit kell tennünk közlekedési baleset esetén? – Hasznos tanácsok gépjárművezető fogyasztóknak

5. Egészséges életmódra nevelő kampányok, az iskolai oktatásban

6. Biztonságosabb rendezvények, folyamatos ellenőrzések, a fiatalok védelme

7. Véget ért az Országos Fogyasztóvédelmi Sulitotó

8. Nagyobb védelem a buszon utazóknak

9. Új fogyasztóvédelmi stratégia, hatékonyabb védelem a fogyasztóknak

10. Az ördög és a részletek – ÁSZF-ek, üzletszabályzatok, szerződési feltételek

11. Fesztiválozás hátulütők nélkül – mire figyeljünk bulizás közben?

12. Numero uno – mire kell figyelni számhordozhatóság esetén?

13. Ötcsillagos hotelért ötcsillagos élményeket! - Legyünk tudatos fogyasztók!

14. Fogyasztóvédelmi Sziget

15. Siker a Fogyasztóvédelmi Szigeten – tudatosabb fogyasztók

16. Ahány nyelv, annyi ember – és annyi szerződési feltétel?

17. Licit, aukciós rendelés, internetes vásárlás – kattintás előtt tájékozódjunk!

18.Parkolójegy, villamosjegy, autópálya matrica ugyanabból a rendszerből – kényelmi díjért cserébe 

19. Kiskapuk és rosszul értelmezett szabályok – visszásságok internetes vásárlás során

 

 

 
 
 
régebbi cikkeink 2010